Ticker

6/recent/ticker-posts

Fyda Jebat kahwin dengan suami orang? ini respon mengejutkan Jurulatih Bola Sepak Zainal Abidin

 


BEKAS jurulatih bola sepak kebangsaan, Datuk Zainal Abidin Hassan enggan memberi kerjasama dalam apa cara sekalipun susulan laporan berita mengenai perkahwinannya dengan penyanyi Fyna Jebat.

Apabila disoal mengenai statusnya sebagai bukan duda dan diminta mengucapkan, beliau juga mengakhiri wawancara media.

"Maaf saya tengah meeting (dalam mesyuarat)," katanya kepada Kosmo! dan terus meletakkan telefon.

Zainal Abidin kemudiannya gagal dihubungi semula dan tidak menjawab pesanan WhatsApp.

Bekas pemain bola sepak itu, yang menjadi terkenal pada 1980-an dan 1990-an, sebelum ini ditunjukkan dalam video TikTok yang dia telah berkahwin dengan Fyna dan bukan duda.


"Bila pula Zainal tu duda," demikian coretan dalam sebuah video dimuat naik dalam platform media sosial tersebut seraya memaparkan untaian foto Zainal bersama isteri pertamanya.

Sehubungan itu, ramai yang berasa hairan mengapa Fyna tidak dikecam seperti Ira Kazar yang berkahwin dengan suami Puteri Sarah iaitu Syamsul Yusof sedangkan dirinya berkahwin dengan lelaki yang statusnya masih berstatus suami orang.

Fyna atau nama sebenarnya, Nur Syafinaz Jebat, 30, pada Ahad mengesahkan dirinya sudah berkahwin dengan Zainal.

Sungguhpun begitu, Fyna yang juga adik kepada pelakon Ayda Jebat itu enggan memperincikan butiran lanjut, termasuk tarikh perkahwinan mereka.


"Alhamdulillah, saya telah pun bernikah. Terima kasih banyak-banyak. Harap doakan saya dan keluarga," kata Fyna Jebat ketika diminta mengulas dakwaan dirinya sudah berkahwin dengan bekas pengendali Penang FC dan Melaka United, Datuk Zainal Abidin Hassan, 61, yang tular di media sosial ketika ini.

Namun Fyna atau nama sebenar, Nur Syafinaz Jebat, 29, yang juga adik kepada penyanyi terkenal Ayda Jebat berkata, dia tidak dapat mengulas butiran terperinci mengenai majlis pernikahannya itu.

  "Apa yang saya boleh beritahu, suami beri sokongan untuk saya memasuki Famili Duo,"katanya.

Sumber : Harian Metro

Post a Comment

0 Comments