Ticker

6/recent/ticker-posts

Kelihatan ‘Struggle’ Jual Biskut Di Instagram, Netizen Sedih Tengok Ketabahan Shuhada Hadapi Dugaan Terbesar Dalam Hidupnya

 


Hari Raya semakin hampir dan pastinya kita akan melihat pelbagai jenis makanan dan kuih-muih dijual sebagai persiapan menyambut perayaan ini. 


Baru-baru ini, isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi, Shuhada Haris, telah membuat sesi siaran langsung di Instagram bersama pelakon Mawar Rashid bagi tujuan menjual biskut sempena hari lebaran.


Dalam sesi ‘live‘ tersebut, Shuhada dan Mawar dilihat mempromosikan biskut pelbagai perisa yang dikenali sebagai Satu Tak Cukup Shelup Shelup. 


Dalam video tersebut, kedua-dua pelakon popular itu turut memperkenalkan setiap jenis biskut dan memberikan maklumat tentang bahan-bahan dan cara membuat biskut tersebut.



Sesi jualan biskut ini turut disaksikan oleh lebih ribuan pengguna aplikasi media sosial tersebut dan mendapat sambutan yang menggalakkan daripada peminat kedua-dua pelakon tersebut. Tidak hanya mempromosikan produk mereka, Shuhada dan Mawar turut menunjukkan sisi personaliti mereka yang bersahaja dan menyeronokkan.


Sambutan terhadap produk mereka sangat menggalakkan, dengan ribuan pengguna aplikasi media sosial menonton siaran langsung tersebut dan turut menyokong bisnes baru Shuhada. 


Tidak hanya mendapat sokongan daripada peminat, Mawar Rashid juga turut memberikan sokongan kepada sahabatnya tersebut. Mawar turut terharu dan hampir mengalirkan air mata melihat kekuatan Shuhada yang terus berusaha untuk bangkit daripada kesusahan yang dihadapi.



Awak ni kuat sangat Shu. Kalau akak tak tahu sekuat awak ke tak.


Semoga Shu terus kuat, tabah dan sabar menghadapi semua ujian yang Allah beri. Allah uji sebab sayang kita.


Netizen juga meluahkan rasa sedih apatah lagi ada anak-anak yang setia menemani Shuhada ketika bersiaran langsung.


Melihat komen-komen yang ditinggalkan oleh netizen, ramai yang memberikan sokongan dan doa kepada Shuhada agar terus tabah dan berusaha untuk memperbaiki keadaan demi anak-anaknya.





Kisah pasangan suami isteri, Hafidz Roshdi dan Shuhada Davitt pernah menjadi tumpuan media apabila dilaporkan bahawa Hafidz telah menumbuk isterinya berkali-kali sehingga meninggalkan cacat kekal.


Kejadian tersebut berlaku selepas mereka berdua bertikam lidah di sebuah lokasi rehat & rawat di Selangor.


Sebelum itu, Hafidz turut terlibat dalam skandal ketika didakwa menjalin hubungan dengan seorang wanita bernama Athira Yuhada dan dikatakan sudah berkahwin tanpa pengetahuan Shuhada. 


Kejadian ini menimbulkan kontroversi di media sosial dan menimbulkan reaksi hebat daripada netizen yang kecewa dengan kelakuan Hafidz.


Sumber : Instagram Shu via beautifulnara

Post a Comment

0 Comments